Kariéra

Připojte se k týmu zaměstnanců firmy Fortemix a budujte společně s námi prosperující společnost.

V současné době u nás v Paskově pracuje více než 80 zaměstnanců a každý z nich je nepostradatelnou součástí firmy. Základním prvkem každé spolupráce je důvěra a ochota.  Věříme v každého našeho zaměstnance, jeho úsilí, znalosti i dovednosti a snažíme se, aby zaměstnanci věřili v nás.

Názory zaměstnanců

Našim největším přáním je, aby zaměstnanci chodili do práce rádi. Proto pečujeme nejen o ně, jejich osobní rozvoj, ale vynakládáme i nemalé úsilí do renovace a modernizace pracovního prostředí. A je pro nás potěšením a dobrým znamením, když víme, že spousta z našich kolegů zde působí už více než 20 let.

Renáta Keková, personální oddělení

Navštěvuji kurz angličtiny, protože mi pomáhá v emailové a telefonické komunikaci se zákazníky.

Vít Ulman, expedice

Volná místa:

    KVALITA / NÁKUP PLASTY

    Pracovní náplň:

    • Správa vstupních materiálů surovin a zboží
    • Zajišťuje oblasti dodávek materiálu, surovin a zboží
    • Má na starosti dodavatele, jejich výběr a hodnocení
    • Vystavuje objednávky a kontroluje dodržování smluvených podmínek při dodávkách
    • Zajišťuje kontrolu kvality dodávek materiálu, surovin a zboží dle stanovených předpisů
    • Zajišťuje systémovou evidenci
    • Spolupráce na řešení reklamací
    ...

    Preferujeme:

    • Vzdělání středoškolské s maturitou
    • Efektivní komunikace
    • Spolupráce
    • Kreativita a inovativní přístup
    • Flexibilita
    • Zodpovědnost, samostatnost, hledání řešení problému
    • Schopnost učit se po celý život
    • Dobrá orientace v informacích
    • ŘP sk. B
    • Znalost práce s PC (MS Word, MS Excel, e-mailový klient)
    • Vhodné pro absolventy
    ...

    Nabízíme:

    • Dlouhodobé zaměstnání u stabilní české firmy
    • Obědy na pracovišti s příspěvkem zaměstnavatele 55%
    • Až 5 týdnů dovolené (v rámci bonusového programu)
    • Bonusy
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Vedení, které naslouchá a spolu s vámi hledá řešení (pověděli nám zaměstnanci v průzkumu)
    • Oporu při konzultacích v případě potřeby
    ...
    Více Napište nám

    ASISTENTKA

    Pracovní náplň:

    • Zajištění chodu recepce – přijímání hovorů, péče o příchozí hosty, komunikace s klienty
    • Administrativní činnost, spolupráce s obchodním ředitelem
    • Administrativní a organizační pomoc při pořádání akcí
    • Příprava podkladů pro účetní oddělení
    • Vyřizování příchozí a odchozí pošty
    • Nákup kancelářských potřeb a jiných nezbytností
    • Řešení samostatných úkolů
    • Zajištění provozu zasedacích místností, kuchyněk, občerstvení
    • Komunikace v týmu i napříč odděleními
    • Ostatní činnosti dle aktuálních potřeb
    ...

    Preferujeme:

    • SŠ vzdělání s maturitou, ŘP sk. B, znalost práce s PC (MS Word, MS Excel, e-mailový klient)
    • Znalost angličtiny na úrovni A2
    • Komunikační a organizační schopnosti, pozitivní a komunikativní osobnost
    • Vhodné pro absolventy
    ...

    Nabízíme:

    • Dlouhodobé zaměstnání u stabilní české firmy
    • Obědy na pracovišti s příspěvkem zaměstnavatele 55%
    • Až 5 týdnů dovolené (v rámci bonusového programu)
    • Bonusy
    • Příspěvek na penzijní připojištění
    • Vedení, které naslouchá a spolu s vámi hledá řešení (pověděli nám zaměstnanci v průzkumu)
    • Oporu při konzultacích v případě potřeby
    • Podporu vašeho rozvoje nejen formou školení, které si vyberete, mentoring
    • Firemní akce (kulturní akce, den otevřených dveří, vánoční večírek aj.)
    • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
    ...
    Více Napište nám

Nenašli jste vhodnou pozici? Přesto byste u nás rádi pracovali? Napište nám a uveďte pozici, která by vás zajímala. Něco s tím zkusíme udělat.

 

 

Jak to u nás vypadá